8 Ağustos 2010 Pazar

23 yaşındaysan, sıcaktan isilik olduysan ve ev taşımak zorundaysan hayat gerçekten çok zor.

Yav arkadaş ne zor işmiş ya. Dolap alırsın getirmezler, kanepe alırsın perdelerle uymaz. Arkadaşından televizyon alırsın çalışmaz. Vallahı dertli oldum ya.
Neyseki yarın artık taşınmaya başlıyorum. Ev eşyaları benim kıyafetlerim derken hafta içi kendi evimde olucam inşallah.
Pepper bu sefer sıkıntıdan çıkardığı sivilcelerin arasından bildirdi.

Ps 1: Annem spotcuya stopcu demeye benı de alıstırdı.
Ps 2: Aldığınız eşyaların parasını peşin vermeyin. Sonra getırdın mı getırdın mı dıye adamı arayarak taciz etmek zorunda kalıyosunuz.
Ps 3: Meraklı komşularla çok muhattap olmayın. Sonra işi abartıp iyi kazanıyo musun, sevgilin var mı gibi sorulara geçiyolar.
Ps 4: Yakın bir arkadaşının sana taşınmaya yardım etsin diye gönderdiği arkadaşı çok yakışıklı olabilir ve sen kan ter içinde olabilirsin. bkz: kaderime tükiriyim.
Ps 5: Karar vermekte en çok zorlandığın şey çay bardağı olabilir.  

6 yorum:

srknlvnt dedi ki...

Bu sıcakta çekilecek iş değil.

pepper furnival dedi ki...

vallahi öyle ama başa gelen çekilir demiş atalar :)

YUNUS EMRE TATAR dedi ki...

harbi ya nedir bu sıcak isilik öldüm popomun üzerine oturamıyorum : (

pepper furnival dedi ki...

:) bkz:bepanthene

stuven dedi ki...

işin zor allah kolaylık versin. yerleşince evi fotoğraflarsın :))

pepper furnival dedi ki...

tesekkur ederım. hersey bitti bugun evımde yatıcam artıkın :) Bu kadar stres ve koşuşturmanın ardından yaklasık 1 ay boyunca camın kenarında lif örüp sakinleşmeyi planlıyorum.
Bu arada evı o kadar anlattım, fotoğraflamasam ayıp olur dı mı? yes ay nov.
ps:lif yazıp bosluk bırakın ıstedıgınız rengı yazıp yollayın lifinizi kapınıza gondereyım :)