3 Ağustos 2010 Salı

Acelemiz Yok!

Anacım bence başımıza ne geliyosa şu ''koca adam oldun hala ...'' saçmalığından geliyo. Hepimiz koca adamlar, kadınlar olduk ama çocuk olamadık. Hep, sen büyüksün, aaa koca kız oldun artık çocuk değilsin di mi tembıhlemelerinden. İnsanlar yaşlanınca da ''onun ruhu genç''derler. Bırakmadın kı çocukluğunu yaşasın, tabi ruhu genç.

ps 1: bu yazdıklarım benim için geçerli değil çok. ben doya doya yaşadım. bkz:diz kapaklarımdaki yara izlerim

ps 2: yoksa ben çaktırmadan ''büyümeyen adamlara'' laf mı soktum? yok canımmm. ama aşağıdaki foto onlara gelsin :)

ps 3: şapkalı a yapmayı bilmiyorum. Olsa dükkan sizin.


2 yorum:

oguzhan dursun dedi ki...

şapkalı a için; shft ile 3'e bas sonra da "a" harfine.. böyle âââ:)

pepper furnival dedi ki...

^â 3 Â^ âââ oha yaptım! ama zormus ya. artık blıyorum ama yıne yapmıcam:) Bu arada vallahı sıpaydırmen gıbısın, tenk yu :)