12 Ağustos 2010 Perşembe

Anne Ben Tespit Yaptım



1) Şu yalnız ve güzel ülkem de herkes small beden herkes 37 numara ayakkabı giyiyor. bkz: %70 indirim varmış neyime

2) Eski sevgilinin yeni sevgili olma ihtimali her zaman vardır. Şimdi kimse yok nefret ettim yok bilmem ne demesin bkz: şu telefonun dili olsa...

3)Bikini izi güzeldir.

4)Bi adamın bize hiç anlamadığımız şeyler anlatması her zaman çekicidir.

5)İp askılı body giyip o çirkin sutyen askılarınızı sergılemek de neyın nesı. Yapmayın ablalarım, kardeşlerim. Çok çirkin, valla bak.

6)Belediye başkanı seçilirsem toplu taşımada terleme sorununa çözüm getircem. İlk hedefim. Zannımca başkanlıkta şansım yüksek. Öhö Öhööö Sevgiliiii Seçmenlerimmmmmm

7)Moda iskelesinde soğuk bi bira içememek çok koyuyo arkadaş.

8)Çin büfesi = Çin yemeklerinin türk versiyonu. Ohh miss

9)Yeni taşındığın eve giden otobüsleri bilememek umut sarıkaya tipi mutsuzluk tanımıdır.

10) Geçen gün rüyamda de ve da yı gördüm. Yıprattınız beni, ayrı mı bitişik mi ne bu arkadaş, kafama göre takılırım dedi. Tamam dedim.

Ps : Fotoğraftaki hırhız martının konumuzla hiç bi ilgisi yok. Martı candır. O kadar.

10 yorum:

dismenore dedi ki...

Bunları twitter yerine blog'a yazmak çok ayıp ama :)

pepper furnival dedi ki...

aaaaa! dalılırım! üşenmeyim, ekranda akıp giden yazıların arasında değil de bir tık uzaktaki blogda okuyalım. piliz :)ps: hem 140 karakter çok az bea.

dismenore dedi ki...

üşenmedim baktım hepsi (2 numaralı tespitteki üç noktayı tek nokta yapacağız ama) 140 karaktere uyum sağlayacak yapıda ama bunların :))

pepper furnival dedi ki...

:) gonlun olsun dıye bırını yazıcam bırazdan tivitıra.
ps: yazım kuralları konusunda ıddaalı değilim zaten. yazı benım kural benım. Hepsı kafama göre :/

pepper furnival dedi ki...

olsa da anlatsa'yı kestıgım ıcın üç nokta :)

dismenore dedi ki...

üç noktasız olmaz o zaman, tamam bir tanesi olmuyor, onun blogluk olduğunu kabullendim :)

Hayko Sazanyan Online dedi ki...

Sayın Furnival, bence bazı "De ve Da"ların yanlış yazılması anlam kaymasına yol açmakta, ve biz okuyucular yanlış anlamaktayız, isterseniz bir inceleyin:

http://www.dahianlamindakideayriyazilir.com/gunluk/?p=3

Yazılarınızı zevkle ve keyifle okuyorum, ama şu basit kural ihlali gerçekten anlamını kaçırtıyor :-(

oguzhan dursun dedi ki...

amelie'yi gecmişsin tespitlerinde

pepper furnival dedi ki...

Sevgili Hayko Sazanyan;
Kumarım yok, sigaram yok ama malesef de ve da yı kafama göre yazmak gibi bi alışkanlığım var. Bu dahi anlamında de yi hiç anlamadım zaten. Siz zeki insanların bunu neden bu kadar taktıklarını da öyle. Varsın benımkı de yanlıs olsun.
PS: arada dogru yazdıgım da oluyor galıba :))
PS: orhan baba'dan gelsin: hatasız kul olmazzzz

pepper furnival dedi ki...

Oguzhan Amelie'de kimmiş bea benım yanımda =)