19 Ağustos 2010 Perşembe

Bi Fikrim Var



Hani seninle dışarı çıkmak için 10 takla atan, buluşucağınız gün sen ''biraz işim çıktı geç kalabilirim'' dediğinde ''8'e kadar haber ver mutlaka, başka bi planım daha olabilir'' ya da sen ''yarın görüşelim olmazsa'' dediğinde ''aa, benim yarın arkadaşlara sözüm var'' diyen tiplemeler var ya...

Heh işte onlarla ilgili şöle bi fikrim var.

Şimdi bunları bı odaya kapatıp, yan taraftaki okuldan çaldığım kara tahtayı (okulun hademesini tanıyorum valla çok kral adam) odanın en güzide köşesine koyup, takma tırnaklarımı takıp, tahtanın üstüne bir aşağı bi yukarı, bi sağa bi sola gezdirmek suretiyle çıldırtmayı planlıyorum. Ne dersiniz, hoş olmaz mı?

Ps 1: Hademe abiye ve bana kışın şu çocukların taktığı tavşanlı kulaklıklar var ya onlardan takıcam.

Ps 2: Derya Baykala söylesem belki bize yapar iki kulaklık. Neden olmasın?

Ps 3: Sizinde varsa odaya getirmek istedikleriniz, seve seve kabul ederim efem.

6 yorum:

stuven dedi ki...

ahahah fikre koptum itiraf ediyorum ama araya da bir şey sıkıştırmak istiyorum. bir de sürekli işim çıktı diyen tiplemeler var. işte ben onlardan yollayabilirim:)

pepper furnival dedi ki...

şekerim o tiplemeler akrabadır zaten büyük ihtimal. sülalecek çıldırtmış oluruz hepsini. nayss

selçuk dedi ki...

takma tırnak, kara tahta, bir sınıfa kapatılmış insanlar.

bu yaratıcı işte!

pepper furnival dedi ki...

bu yaratıcılığımı üstüm açık yattığım gecelere borçluyum :)

NzN dedi ki...

aahhhh!!! sen beni bitirdin şu anda ama !!
o sesi düşünmek beni deli etmeye yetti.
gestapo olmam lazım cici benim bunu yapabilmem için. o derece pis bi ceza benim açımdan düşün!

pepper furnival dedi ki...

=) demek ki yapsam hakkaten işe yaricak. sevındım :))