24 Ağustos 2010 Salı

Bugün




Hani kötü bir rüya görürken uyanmaya çalışır uyanamazsın, zar zor uyandığında kendini tutamaz tekrar dalarsın ve o iğrenç rüyaya kaldığın yerden devam edersin ya. Heh işte, o güzel rüyalarda hiç aynısı olmaz. Sıkarsın gözlerini biraz daha uzun sürsün, uyanmıyım diye ama yok aa cık olmaz.Bana göre bugün hayatın tanımı bu işte.

Son zamanlarda hiç bu kadar kötü uyanmamış, güne bu kadar rezil başlamamıştım. Saat olmuş 10:30 hala lanet bi gün. Umarım bu günü değiştiricek bi'şi olur zira hayatımın en iğrenç günleri tablosuna adını altın harflerle yazdırma ihtimali çok yüksek. İçinizi kararttım kusuruma bakmayın artıkın.

Ps: Inception'ın etkisi olduğunu sanmıyorum bu durumun. Benimkiler bildiğin kabustu.

6 yorum:

stuven dedi ki...

umarım gün şu andan itibaren güzel geçer...

pepper furnival dedi ki...

gün lanetliğinden ölmeden ben onu öldürdüm, bugün oldu :)

khaos dedi ki...

vay vay herkes burada.. :)

neyse, bir kaç gün geçmiş..
umarım şimdi iyisindir..

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Bi de buradan; güzel çok sana idi :)

Tatildeyim ama...

Gelicem ziyarete...

:)

pepper furnival dedi ki...

@ khaos
gayet iyiyim artık, teşekkür ettim :)
bu arada herkes kimm :/

pepper furnival dedi ki...

@ sıradan bir sazan
vay anasını desene boşuna şımarmamışım :))
tatilin tadını çıkar bkz: sabah 8.30 iş başı :/