5 Ağustos 2010 Perşembe

Alışveriş merkezinde bi küçük peppercık




Efenim son bir haftadır iş çıkışı koşa koşa evime gidip annem ve kuzenlerime lojistik destek sağlamaktan helak oldum. Sağolsunlar daha apartmanın girişinden cif,klorak vs. kokusu geliyordu. 2 gündür de en keyifli kısımlara yani alışverişe geldi. İşten çıkmadan arayıp nerde olduklarını öğreniyor, sonra da koşa koşa gidip bana gösterdikleri seçeneklerin arasından birini seçiyorum. Böyle hayal etmemiştim aslında ama fena değil bu da :))

Anne: Salon için yeşil, yatak odan için pembe, mutfak için kırık beyaz düşündüm pepper. Bak işte şu, şu ve şu.
Ben: Höyk!
Kuzen 1: Ben salonda sarı perde taraftarıyım.
Kuzen 2: Madem sarı olucak bari çiçekli olsun.
Ben: Sarı olsun, sade.
Anne: Tamam şimdi mutfak kısmına geçiyoruz.
Ben: Bi saniye ama yeşil belki....


Bu şekilde 1 saatten sonunda evin mutfak ve perdeler olayı bitmişti. Bi yemek takımında kaldı aklım ama bır tane tabagı eksıktı. Çalınmış mı kırılmış mı bılemedim. Ama kafaya koydum, başka bı şubeden sorucaz artık.

Eve gelip paketleri bir açtım her şey rengarenk. Benim nefret ettiğim mavi ve turuncu dışında tabi:)

Artık sorun söyliyim yani.Yeni eve çıkıcak arkadaşınız falan varsa arasın, nerden ucuza perde, tabak çanak alınır söliyim. bkz: Carrefour 1,2,3 yetale reyonu


Pepper Furnival bu kez de Carrefur'dan bildirdi.

ps 1: hani ev hediyesi almak isterseniz de bulamazsanız diye işinizi kolaylaştırdım, örnek koydum. bkz: kahve fincanı

ps 2: 1 yaşındaki kedim tekila öleli bir ay oldu. Bu kediciklere benzer 4 yavrusu var şu an İzmir'de. Getirebilirsem eğer, benimde perdelerimin içine edecek bir kedim olucak.



Hiç yorum yok: