31 Ağustos 2010 Salı

Evim Evim Güzel Evim

Uzun zamandır heyecanımı paylaştım, şimdi de evden bi'şiler paylaşmak istedim. 


                                                                          
                                                                         

      

PS1: Yüklediğim fotoğrafları bile isteiğim gibi düzenleyemezken blog benim neyime arkadaş. ühü ühüh ühhüüüüü
PS 2: Tuzlukların adı romantik tuzluk. Bi heves alıyosun, ama o kadar ufak delmişler ki ne tuz dökebilyosun ne karabiber. İsyan ediyorum vallahi.
PS 3: Tablo çok sevdiğim arkadaşlarımın hedayesi. Taaa Antalayalardan. Sağolun varolun efem.
PS 4: Dolabın üstüne yapıştırdığum uğur böcüğü o kadar küçük değil aslında. Ayrıca; kırmızıya boyama hayalimden vazgeçmedim, yapıcam.
PS 5: Göründüğü kadar kokoş değilim aslında. Valla bak
PS 6: Uzun zamandır aradığım Capote kitabını bulmamı sağlayan arkadaşıma teşekkürü borç bilirim.
PS 7:Gördüğünüz üzere artık kahve fincanım da var. Çıkın çıkın gelin bkz: seda sayan
PS 8: Şu aptal gülen surat da çaydanlık altı. Ben de gördükçe gülüyorm.

3 yorum:

stuven dedi ki...

bi kokoşluk var :))

pepper furnival dedi ki...

az biraz ;)

pepper furnival dedi ki...

biraz geç PS: fotograflar konusunda çok üzgünüm. hem telefonla çektim,zaten genelde de çok kötü çekerim, bahane yok :)