20 Ağustos 2010 Cuma

Kıl Oldum Abi

Bir zamanların azan, coşan deli Tarkan'ına, hüp diye içine çek beni diyen seksi adamına noldu yaa. Günlerdir ''ayda yılda bir olsa da muhakkak ara'' diye yalvarırken,  ''ben hiç haketmedim ki böyle unutuluşu'' diye sızlanırken, ''ne kadar çok uğraşsan da, beni kırmaya çalışsan da, senden ayrılmam mümkün değil'' diye saçmalarken duyuyorum, hiç hoşuma gitmiyor. Tarkan! Sözüm sana, silkelen kendine gel yavrum. Hadi kuzum, hadi  bidenem.





Ps 1: Kuzu kuzu klibinin de gönlümüzde yeri ayrıdır. Söylemeden geçemicem. bkz: oyna yavrumm

Ps 2: Bu da klibi. Bu kıyağımı da unutmayın.http://www.dailymotion.com/video/x56ez3_tarkan-kuzu-kuzu_music

8 yorum:

stuven dedi ki...

eheheh tesadüf eseri bu blogu keşfetmiş olsa ne yorum yapardı acaba :)

pepper furnival dedi ki...

blogu boşversin beni keşfetsin ;))) tarkağnnnnnn duy beni :)

ps: stuven.ay lav yu

oguzhan dursun dedi ki...

hayat diyorum ben tarkanın bu haline, tarkan da olsan gidenin arkasından bir usre de olsa aglatıyor hayat insanı..

pepper furnival dedi ki...

oguzhanim bende nerelerdesin diye dusunmeye baslamistim :/

oguzhan dursun dedi ki...

bakıyorum arada da essiz yorumlarıma ara vermiştim, ben de şu iftar yemekleri ne oldu diye düşünmeye başladım hala da düşünüyorum yaniii

pepper furnival dedi ki...

su benim hazirlicagim iftar yemegi mi o? :)

oguzhan dursun dedi ki...

eveeet vaz mı caydın yoksa?

pepper furnival dedi ki...

:))) sen su ``uzerinde iftar yemegi denemeleri yapmak icin aradigim gruba`` dahil olmak istiyosun heralde ama toplu katliam yapmaktan vazgectim oguzhan :)) yok ben de gencim, siz de :)