10 Ağustos 2010 Salı

Kırmızı Buzdolabı Sorunsalı



Şimdi efenim ben kendimi bildim bileli kırmızıyı severim. Hani çok sık giymem, çok fazla kırmızı eşyam yoktur ama severim işte kendisini.


Kendi evimi hayal etmeye başladığım zamanlar ne zamana dayanıyor tam olarak hatırlamıyorum. Hatırladığım tek şey evin içinde kocaman bir buzdolabı istediğim, tabiki kırmızı. Şu son iki üç senedir piyasa da gözükmeye başladı ama makus kader bu eşyayı 2.200-4.100 yetale yaparak beni duvara sümük gibi yapıştırdı.


Tabi ben de yaratıcılığımı kullanarak dedim ki kendi kendime ''boya şunu pepper yağlı boyayla, n'olcak ki sanki kırmızı mı kırmızı işte.''


Annem yağlı boyanın kokusunun 1 hafta geçmeyeceğini+benim bu boyama işini kotaramayacığımı dolayısıyla tiner kokusundan boğularak öleceğimi düşünüyor. Her ne kadar abartma annecim desem de içimi kemirmeye başladı bu düşünce? Ya tiner kokusundan ölürsem! :)
İşte efenim ne yardan ne serden demiş atalar. Benim ki aynı o hesap!
Aranızda bu işi daha önce yapan varsa benimle deneyimlerini paylaşsın piliz.


Pepper Furnival kırmızı buzdolabının yanından bildirmek isterdi ama...




ps 1: Bana bu dolabı alan adama nikahı basarım yeminle.


ps 2: Ama ama ama çok güzel değilll mi?

11 yorum:

pepper furnival dedi ki...

oguzhan bana bunu neden napıyosun! tam mutlu olmuştum var diye. Bır genc kızın saf temız duygularıyla oynama piliz!

oguzhan dursun dedi ki...

yaglı boyaya gerek yok sprey boyayla da aynı işi yapabilrsin, aynı etki hem tiner kokusundan da kurtulmuş olursun hem, hem de on dakikada halledersin ucuza da halledersin temiz de olur daha ne olsun, dolabi alamayıp fikir verene bir teselli yok mu:)

oguzhan dursun dedi ki...

ya duzeltecektim bir kelimeyi sil demişim ben de cok hoşnut olmadım kendi adıma aynı seyleri takrar yazmaktan emin ol, yoksa bir genc kızın duygularıyla oynamam hiç oynamaışımdır da galiba sanırsam herhalde:)

pepper furnival dedi ki...

hadı ordan bea! her erkek en az bır kadının duygularıyla oynamıstır. (bunu ben salladım su an) sprey boya denemem olmustu daha once, dalga dalga ve cırkın gozukmustu ama az once bı arkadasım sprey emaye boya dıye bı'seyden bahsettı. sanırım bu kez onu denıcem.

oguzhan dursun dedi ki...

he işte ondan hem yaglı boya ve tinerle de bişey olmaz zaten annen yanına ateşle yaklaşmadıgı surece:)

pepper furnival dedi ki...

ona hiç bir zaman ates vermemek lazım zaten . Geçen gün tüp dolumu boş mu diye bakmak için çakmak yaksak? gibi bi öneride bulundu. oo may gad!

oguzhan dursun dedi ki...

sus anne hakkında boyle konusulmaz o dediyse dogrudur,o oyle konrtol edelimdediyse oyle kontrol edeceksin o kadar

pepper furnival dedi ki...

peki. 3 dk. sonra: anne ben kömür oldum

stuven dedi ki...

boyamana gerek yok. bir malzeme var ismi aklıma gelmiyor mutfak dolapları ve buzdolabı vs kaplamak için....

pepper furnival dedi ki...

kaplama konusunda cok yeteneklı sayılmam, defterı bıle yamuk yumuk kaplardım ben ama bunu yaptırabileceğim birini bulursam çok temiz iş olur :)

pepper furnival dedi ki...

Efenim, spray boyayla boyamak için buzdolabını mutfaktan cıkarmak lazım ki duvarlar da kırmızı olmasın. Yağlı boyayla ilgili kanı herkeste aynı, tiner kokusu vb. Kaplama en mantıklısı ama onu da ben becerebılecek mıyım bılmıyorum. Ama yapıcam. Fotografla da gosterıcem sıze.Yardımlarınız için teşekkür ettim. Saygılar, sevgiler efem.