2 Ağustos 2010 Pazartesi

Meyhanenin İçinde Ayazma Olur mu Demeyin. Olurmuş

Dün akşam bir arkadaşımla Moda sokaklarında gezerken beni bir yere götürmek istediğini söyledi. Ben ziyadesiyle terlemiş, buz gibi bir biranın hayalini kurarken kendimi peşine takılmış yürürken buldum. Moda sahilinden yukarıya doğru önce bir cafenin içinden geçip yukarıya, bir restoranın bahçesine çıktık. Ben şaşkoloz gibi nereye gideceğimizi düşünürken, restoranın bahçe tarafından girişinin hemen solunda, aşağıya inen ufak merdivenler gördüm. Benım hala ne olduğunu anlayamadığım yer küçük bir ayazma çıktı.Aya Ekatarini Ayazması.Gerçekten  meyhanenin içinde bir ayazma. O kadar ufak ki bir adım atınca sizi içine alıyor,sarmalıyor sanki. Tabi bende bir mum yakıp dilek diledim (dilek dilenecek fırsatları hiç kaçırmam.)


Edindiğim bilgiye göre (amma havalı oldu bi'şi sanmayın google amcaya sordum,söyledi); Aya Ekatarini sevdiğine kavuşamadığı için, sizde amanda cillop sevgilim olsun gibi isteklerde bulunursanız boşunaymış çabanız. Para pul dilerseniz dilekleriniz kabul oluyormuş. Valla ben onların yalancısıyım.



Şaka bi yana çok hoş bir yer. Gidiniz, görünüz efem.

Pepper Furnival Moda'dan bildirdi.

2 yorum:

FKH dedi ki...

sen ist yi bu şekilde gezersen keşfedilecek mekan kalmıcak galiba :] azcık bırakta biz keşfedelim be pepper..

neyse ben geliyim beni de götürüsün artık mekana da dilek dileriz :]

ufff canım çekti..

pepper furnival dedi ki...

olar, anlaştık :)) daha nerelerde sürttüm bi bilsen. Yazıcam hepsini, bosuna demedım pepper ıstanbuldan bıldırdı diye :)