3 Ağustos 2010 Salı

Züccaciye ne güzel bi kelime di mi?

 Evimin anahtarı ellerimde. Daha ne diyim


Ev sahibimle tanıştım bugun. Ayak tırnaklarına sürdüğü cırt pembe ojelerle beni benden aldı. Bir de ikinci cümlesine Peppercım dıye basladı ki sormayın gitsin (kırayı gecırdı nasılsa, altı kuru, keyfi yerınde) Dedi ki: Karsıda da senın gıbı bekar bır kız oturuyor, ne guzel di mi? Dışımdan yamuk bir gülümsemeyle ''hıhı'' içimden cillop bi abi olsa şaşardım zaten,şansıma tüküriyim dedim.

Eşya bakmaya da başladım ufak ufak. Koltuk, yatak alıcağıma tuzluk aldım bugun. E yanı evın en gereklı seyı dı mı? Ama insan o züccaciye denen yere gırınce (ki kadınlar için her yerde olduğu gibi) ihtiyacı olan hiç bir şeyi alamayıp, antin kuntin şeyler alıyor.

Bir de perdelerin rengine karar veremedim, bir de tabakların bir de halının :))
Aldıkça yazarım. Çingene evi gibi olacağı kesin. Fikirlerinizi bekliyorum efem.



Pepper Furnival bu sefer uykunun kıyısından bildir... zzzzzzz

2 yorum:

stuven dedi ki...

eheheh karşıda oturan kız ordan tez zamanda taşına ve yerine cillop gibi bi abi gele.

renk için şunu söyleyebilirim, 2 renk belirle atıyorum beyaz ve lila gibi sonra o renkler üzerinden git...

pepper furnival dedi ki...

dinimiz amin =)
renklerini de listeye aldım, lila sevmem ama beyaz super tabi ;)