13 Eylül 2010 Pazartesi

Biutiful


Sıkı hayranı olduğum Alejandro Gonzales İnarritu'nun aşığı olduğum kişilik Javier Bardem'i başrolünde oynattığı Biutiful filmi 19 Kasım'da vizyona gircekmiş. Bence bu bana doğum günü hedayesi. Yirim yirimmm

Filmin  konusu kısaca şöyle: Barcelona’da geçen hikâyede, Javier Bardem, Uxbal adında kanuna aykırı işleri yüzünden başı polisle derde giren bir adamı canlandırıyor. Uxbal, zorunlu olarak yaptığı yasadışı işlerle para kazanmaya çalışan sorunlu ama sadık ve duyarlı bir babadır…

ps: Javier Bardem'in Cannes'da  bu filmdeki rolüyle en iyi erkek oyuncu ödülünü aldığını söylemezsem ölürüm.

12 yorum:

selçuk dedi ki...

sayfandan sayfama virüs geliyor, birşeyler oluyor, sayfa çıldırıyor, bin taneyi arka arkaya açıyor.( sayfadan sayfaya virüs biraz olmamış).

yakarım bu sayfayı!

pepper furnival dedi ki...

pardon da hangi firüslü sayfalarda gezindiysen onlara püskürt bu siniri selçukcum. benim sayfamda kalbim kadar temiz =))

sayfamda virüs varsa sorumlusu bu iğrenç espirilerimdir.valla bak!

selçuk dedi ki...

:)
nasıl rahat bir karalama, nasıl fütursuz bir saldırı anlayışın var anlamadım ki ben.

tertemiz, aileye hitap eden, küfür bile içermeyen sayfalarda gezinirim ben hep, gerçekten:)

pepper furnival dedi ki...

fotografındakı bu sıgarayı yıyen ınsan profılı ımajınla bu soyledıgıne ınanmam bıraz zor =)

selçuk dedi ki...

sanatsal olsun diye deneysel çalıştım ben orda, sigarayı da bırakamıyorum ama o kadar kusur herkeste var...

pepper furnival dedi ki...

yazının altında bı tane alakalı yorum yok :) biliyomusun penelope karısı hamıleymıs!:)

selçuk dedi ki...

evet, sanırım benden!

pepper furnival dedi ki...

valla güldüm,saolasın!

pepper furnival dedi ki...

bılıyo musunu da bitişik yazmışım.pes bana.

selçuk dedi ki...

inanmıyor musun yoksa? gerçekten pes sana!:)

mine dedi ki...

alakasız mı olacak konuyla bilmiyorum ama javier bardeni ne zaman görsem penelopeyi sonunda bağladığı için teşekkür edesim geliyor öyleeeee : )

pepper furnival dedi ki...

@mine
:) vallahi güldüm. tehlikesiz hale geldi yani öyle mi?