3 Eylül 2010 Cuma

Çok eskiden, çok aşıkken.




Aslında kıskanç bi insan değilimdir ama benden size tavsiye iyi kalemi olan bi adamla sevgili olmayın. Zira; sizin harika bulduğunuz yazıları yazdıranların da ''bir zamanlar kendini çok sevdirmiş,sevmiş'' kadınlar olduğunu düşünmek fena. Adamın bir zamanlar hissettiklerini, hissetirilenleri kıskanıyosun. Hastalık gibi, anlatması çok zor. Az önce bi blogu okurken hatırladım bu duyguyu. Adam döktürmüş, bense yazdıran kim acaba dıye düşünüyorum.

Pepper Furnival geçip giden oooo zamanlardan bildirdi.

4 yorum:

NzN dedi ki...

ooo sen nerelere nerelere gitmişsin öylee...
dur daha bir adım atma. koşa koşa geri gel:) oralara bi girdin mi çıkamazsın valla. ayrıca da gerek yok. en güzeli seni sevdiği şekli, seni seviş hali zaten, öncesi, sağı, solu boş...

stuven dedi ki...

ne yalan söyliyim ben de takılırım :)

selçuk dedi ki...

'yaşanılan her şey ben'in toplamı ' denir ama yalandır. kime yazıldıysa o' dır çoğu zaman. belki de yazarlar sevilmemelidir, çünkü bazen sadece yazmaya bakılır.

herkes ayrı sevilir, inanmazlar ama her aşkın dili de başkadır. konuşulanı ve susulanı da başkadır, bu yüzden cümlen değişir, zamanın değişir, sen değişirsin, başka yazar başka söylersin.

yazan bir arkadaşım var, yıllardır tanırım, sevgililerden yazılarını sakladığını da bilirim. ben kendi hikayemi yazıyorum çünkü diyordu. şimdi de kendi hikayesini yazıyor ama başka özne-yüklem bağlarıyla.

beni gördüğün güne kadar yazdığın her şeyi yakmak istiyorum ve bir gün yakarım demişti, ben ondan önce evimizi yakıp kenti terk ettim.

FKH dedi ki...

belki de söyleyemediklerini yazıyordur bu adam. çok görmemek lazım aslında. hem yazmak söylemekten daha zordur, daha kalıcıdır.

bu yüzden takdire şayandır kendisi benim nazarımda..