20 Eylül 2010 Pazartesi

Fena Halde Pepper


Efenim sahaf festivalinin yapılacağını duyduğum günden beri bir hevesle bekliyordum. Nihayet muradıma erdim cumartesi günü. Festivalinin girişine çok hoş bir kapı yapmışlar, geçerken bile eğleniyor insan. Sonrası zaten cennet gibi. 74 tane sahaf varmış. Dükkanlarında 8-10 teleye satttıkları kitapları 5 liraya satıyorlar. 2-3 lira standlarında da güzel kitaplar bulmak mümkün. Benim 3 tane kitabım oldu. Atilla İlhan-Fena Halde Leman,Frank McCourt-Angela'nın Külleri ve Jack London-Beyaz Diş.


Eğer bi pikapa sahipseniz (sizi çok kıskanıyorum!) çok güzel plaklar var. Bir de eski film afişleri ve eski kaset kapakları eminim sizi çok eğlendiricek.



 Festival, 28 Eylül 2010 tarihine kadar açık kalacak ve her gün saat 10.00-24.00 arası fuarı ziyaret edebilecek. Tavsiye edilir, gidiniz görünüz efem.




 


Pepper Furnival Taksim Gezi Parkı'ndan bildirdi...





Ps : Başlık için kusura bakmayın. Kitabın etksininde kalıp fena halde özentilik yaptım.


3 yorum:

selçuk dedi ki...

hani rakı?

Hayko Sazanyan Online dedi ki...

Güle güle oku Pepper :-))
Ayrıca başlığın da harika, bunda özenti falan olmadığı belli.
Ama kitabın nesinde kaldığını anlıyamadım ??

pepper furnival dedi ki...

etkisinde kaldım şekerim :))