21 Eylül 2010 Salı

İtiraf.com








  • Yeni aldığım topuklu ayakkabıları bütün akşam evin içinde  giyip geziyorum.
  • Kış geldiğinde çoraplarımı dizimin altına kadar çekip pijamamı da içine sokuyorum. Bi de altında pofidik  ev botları. oh mis.
  • Eve misafir gelmicek olsa yaklaşık ayda 1 temizlik yaparım.
  • Çok güzel bi adamın yanında çirkin bi kız gördüğümde hep aynı cümleyi kurarım ''kim bilir nasıl tavladı kaşar''. evet kendimden utanıyorum.
  • Alışverişte çok beğendiğim bi elbisenin fiyatını görüp şok geçirdiğimde ''amann zaten bana hiç yakışmazdı'' diyip kendimi kandırmaya çalışıyorum.
  • Parfümümü soran herkese farklı bi'şi uydurup söylüyorum. bkz: + parfümüm mü, şeyy chloe   -hıı, hiç benzemiyo ama  +e herkesin teninde farklı kokuyo tabi.

PS: Aklıma geldikçe yazıcam ben, sizde yazın ;)

11 yorum:

stuven dedi ki...

1.ci ilginç
2.ci ye koptum :)
6.cı tamam anlıyabiliyorum :)

aklıma hemen bir şey gelmedi ama yeni aldığım bir şeyi yıkamadan giyemem.

oguzhan dursun dedi ki...

*sonuncu on numaraymış,
*üçüncüye bende katılıyorum evet pasaklıyız biz:)
*dorduncu konusunda ise bende özellikle havaalanında tam anlamıyla hödük bir kronun yanında on numara hatun goruyırum sık sık özellikle de yabancı oluyor hatun kişi ne tapki vermeliyim sence? :)

oguzhan dursun dedi ki...

bu arada blog konsunda olayı aşmışız, surekli bir gelişme halindesin, şablonu değiştirmeler, yarum denetlemeler hade bakalım

pepper furnival dedi ki...

@ stuven
itirafın bile pek bi saf, pek bi temiz. hadi stuven şaşırt bizi :)

pepper furnival dedi ki...

@oğuzhan dursun
hödükler konusunda haklısın. söyleyebiliceğim tek şe money talks :)

vallahi şablonumdan sıkılalı çok olmuştu ama yenisi seçemediğim için bir türlü değiştirememiştim. bence güzel oldu bu. Ayrıca daha yapmak istediğim bi sürü şey var. Kurcalıyıp duruyorum, ama başarıcam :)

oguzhan dursun dedi ki...

ben cok sey soyluyorum ama içimden,
merakla bekliyoruz bakalım daha neler cıkacak

öykü dedi ki...

Çok tatlı bır blog cok sevdım:)

pepper furnival dedi ki...

@öykü
amanınnn tenk yu :)

ps: şu an kafamı sağa doğru 45 derece eğip, gözlerimi kocaman açıp kirpiklerimi kırpıyorum. çok sevimliyim.valla bak! :)

stuven dedi ki...

bu konuyla ilgili bir post yazdım bakalım belki şaşırtmış olurum :))

mine dedi ki...

çok şeker hepsi
hııım düşüneyim bakayım hiç yapmadım böyle birşey
ilk olarak evet gıcık bir insanım kabul ediyorum
- eczaneden ilaç alırken son kullanma tarihine 6-7 ay varsa almıyorum yenisini getiriyorlar
- manavdan çileği teker teker elle seçerek aldığım için elle seçilmez yazısı koymuşlardı
- çağrı merkezlerine gıcık oluyorum çözüme ulaşmamak için ellerinden geleni yapanlara döşenebiliyorum
aaa şimdi heves yaptım konuyu bakayım başka gelecek mi aklıma : )

pepper furnival dedi ki...

@mine
süpermiş hepsi :)) ben hiç son kullanma tarihine bakıp bişi almadım sanırım. ne çıkarsa bahtıma :)