13 Eylül 2010 Pazartesi

İzmir'den Tatil Manzaraları

  • Ne yalan söyliyim evde en çok özlediğim şey kitaplığımmış. Karşısına geçip oturmayı bile özlemişim. Tez zamanda kitaplığımı İstanbula taşımam gerek.evet.
  • Kordon'da rakı keyfi (ki 4 tane dulcuk kızsanız) paha biçilmez. Ama hesap için master card olsa fena olmazdı.
  • 9 Eylül kutlamaları ciddi şekilde fiyaskoydu. Sıkıntıdan kendimi denize dökücektim vallahi.
  • Metro çalışmaları yüzünden trafik alt üst olmuş gerçekten. Kendi memleketimde turist muamelesi gördüm sayesinde.Değişen otobüs numaraları, duraklar...
  • Biranın yanında turşu yemeyi deli gibi özlemişim. Zira adamların turşu stoğunu tüketmiş olabilirim bir gecede.
  •  Yarı final gecesini bahçede semevar eşliğine geçiricem diye sevinirken küçük kardeşimin bir bardak sıcacık çayı boynudan aşağı dökebileceği ihtimali düşünsem gidermiydim hiç. Kırar kıçımı otururdum evde.
  • Güzelyalı köprüsü güzelliğininden hiç bi'şi kaybetmeyen nadide yerlerden. Evime çok yakın olması dolayısyla hatıralar sarmış dört bir yanımı moduna soksa da vazgeçmem.
  • Bu yaz  ''pepper'ın denize parmağının ucunu bile sokmadan geçirdiği yaz'' olarak mazime altın harflerle yazıldı. Taitil boyunca günlük güneşlik olan hava, ben ''yarın denize gidlim'' deyince yağmura dönüyorsa sanırım kaderime küsmeliyim.
  • Bir de halk oylaması sonucunda İzmir'li olmakla bir kez daha gurur duyduğumu söylemeden geçemicem. İstanbul'un evet-hayır çekişmesinden çok uzakta olan şehir, yine kendine yakışanı yaptı.

18 yorum:

selçuk dedi ki...

*izmir bu dünyada en güzel şehirlerdendir. çok geç gittim izmir e, ilk görüşte de aşık oldum. hala aşığım.

pepper furnival dedi ki...

sanıyorum senın ki platonik aşk?! :) bizim ilişkimiz biraz yıpranmıştı, ben İstanbul'la aldatmaya karar verdim kendisini.

selçuk dedi ki...

öyle çok ta platonik sayılmaz, sonuçta kendisi de bir dönem baya bi sarıp sarmaladı beni. sonuçta ayrıldık ama kalbim ege de kaldı desem yeridir. istanbul la aldatmak... en güzelini yapmışsın, beni de al yanına, çok güzel aldatırım, elimden geleni yaparım, gerçekten.:)

pepper furnival dedi ki...

O'na patronun ben oldugumu gostermem gerekırdı. Nitekim su an birbirimize ''hıh, gördün mü bak, sensiz de oluyomus'' modundayız. Mutluyuz efenim.

İzmir'i İstanbulla aldatmak müthiş belki ama, Ankara! Herhalde öyle boğucu bi şehirden sonra tadından yenmez olur. Gelmelisin bencede. Hakkaten terk et o şehri. En çok ta kedilerini sevdiğin için terk et! Burda sana rakı bardağını taşıyacak yeni kediler buluruz, ne dersin?

selçuk dedi ki...

benim ki istanbul u terk ediş hikayesidir aslında, eski sevgiliye dönmek gibi olacak gelişim.

geleceğim, kedilere taşıyacak kadeh lazım, bana da rakı.

tuhaf gelir ama dışardan bakıldığında daha boğucudur ankara, sadece yaşayan anlar burda olmanın güzelliğini de kötülüğünü de.

zaman yaklaştı gibi geliyor bana da, ne deyim o zaman, kediye söyle bakkaldan bi ufak kapsın, geliyorum.

pepper furnival dedi ki...

Söylerim akşam eve giderken. Hatta bizim garfield kılıklı artiz kediye söylerim kankalarıyla sana beyaz peynir, kavun geçiti yaparlar. Çalışmalara başlıyoruz ;)

selçuk dedi ki...

başlayın tabi,
sonuçta dönüşüm muhteşem olacak filan diye artizliklerle gelmiştim ama pekte öyle havalı olmayacak sanırım, hatta yaşlandım bile artık, öyle uçmalı kaçmalı animasyonlarım da kalmadı, fazla zahmet etmesin gençler, söyle bi kalıp peynir işimizi görür.:)

pepper furnival dedi ki...

tamam o zaman. bizim artiz kediyi arka sokaktaki bim'e yollarım. bi kalıp peynir, acılı ezme, haydari kapar gelir. ohh miss.

ps:selçuk etrafımızda geyikler uçuyo sanırım şu an.

selçuk dedi ki...

asabi adamım ben, üstüme gelme, gelicem dediysem gelirim :)

pepper furnival dedi ki...

peki (bunu söylerken dudaklarımı büzük büzük büzdüm)

selçuk dedi ki...

kişisel geyik sayfası açsam mı?
dt yi de çağırırız.
sen takip ediyor musun o nu?

pepper furnival dedi ki...

hmmm dt? etmiyorum sanırım. ama açarsan sayfayı ben müdavim olurum haberin olsun.

selçuk dedi ki...

sende bu geyik aşkı bende bu asabiyet oldukça o sayfa zaten kapanmaz:)

link i yazıyorum bi bak bence

http://kehkehkehdiyegulenadam.blogspot.com/

pepper furnival dedi ki...

dt diyince anlamadım tabi, izliyorum sivil penguen'i. hem blogunu hem tivitirını.

selçuk dedi ki...

ben tivitır bilmiyorum. blog kafi şimdilik, yeterince sosyaliz bence face ydi filan iyi yani.

pepper furnival dedi ki...

benim feysbukum olmadığı için ne ''çok güzel çıkmışsın cnm'' gibi yorumlar alabiliyorum ne eski sevgililerimin yeni sevgililerinden haberdarım ne de lise arkadaşlarımın nişan, düğün fotoğraflarını görebiliyorum. çok mutsuzum azizim =)

selçuk dedi ki...

surat öyle demiyor ama :)
ben bikaç kez kapatıp açtım ama arama mesafe koymayı başardım facebook la.

eski sevgililerimi sildim, kafam rahat, herkes rahat olsun bu saatten sonra sanal ortamda ben varım, tavrım ortada :)

pepper furnival dedi ki...

hadi bakalım :)