1 Eylül 2010 Çarşamba

Tenk yu falan

Blogu oluşturup yazmaya başlayalı 1 ay oldu. Ne kadar geveze olduğumu 1 ayda 20 yazı ile kanıtlamış bulunmaktayım sanırım. Hor görmediniz, fotoğrafları bile düzenleyemiyo, de/da yı ayıramıyo demediniz okudunuz, yorumladınız, teşekkürü borç bilir, öperim.

PS: Desteklerinden dolayı ballı kaymaklı öpücükler: @stuven, @yosistanbul, @selçuk, @oguzhandursun, @andacsenyurt, @medenicesaret, @NzN, @atoshh

PS 2:Unuttuklarım varsa kusuruma bakmasın piliz.

4 yorum:

NzN dedi ki...

amaanııınnn teşekkür aldım ey dostlarrr
pek hoşuma gitti ama cicim bi destekte de bulunamadık ki :)
sen yazdın, biz geldik, okuduk, beğendik, yorumladık falan filan :)
daha çooook uzun yılların olsun dilerim
yaz bol bol da okuyalım :)

oguzhan dursun dedi ki...

wellcome, herkes senin gibi geveze olsa keşke:)

FKH dedi ki...

yok yaa unuttuğun filan (!)

Hayko Sazanyan Online dedi ki...

Sorun gevezelikte değil, sadece yazılıcak bir konuyu anlatabilme becerisi. Kaldı ki aramızda uzun zaman kalmanı isteriz, sayende bilmediğimiz bir çok şeyi öğrenebiliyoruz, çünkü herkesin herkesten öğrenicek bir çok şeyi vardır.