5 Ekim 2010 Salı

Kafama Takılanlar



Aşktan meşkten bahsetmek haddim diil efenim. Aman şöyle sevdim, şöyle üzüldüm falan. Ama insan hayatın ta kendisiyse, ve insan tavırları bu kadar anlaşılmaz ve değişkense hayat gerçekten zor (bkz: en sevdiğim cedric)

Kafama takılanlar;
  • Şimdi tavlayana kadar etrafında dört dönen, sonra sen aramaya başlayınca müsait değilim canım tipler var ya bence bi kaşık suda boğulmalı.
  • Daha sen sevgili olduğunuzu idrak edememişken canım, balım, hayatım tipler var ya bence bal dolu tekneye kafalarını sokmak suretiyle boğulmalı.
  • Sen yok yapamadım diyince ''ben bunu haketmedim, sana hep iyi davrandım'' diyen tipler var ya; arkadaşım bi denesek ne çıkar diyosun olmuyo diyince bozuluyosun. Yapma bunu, yapma.
  • Ha bi de kazara gerçekten hoşlandıysan yandın. Aman kendini bi naza çekmeler, bi nimetten saymalar. Bi de bunlar genelde sevgilileri yokken, bu tip erkeklere ''şerefsize bak nası naza çekiyo kendini'' diyen tiplerdir. Unutmayınız.
  • Bi de şartlar olgunlaşsın tipler var. Şu an şartlar müsait diil ama ben ölüp bitiyorum der, şartlar olgunlaşınca görünmez adam olur. Biravo.

İçimi döktüm sayın okur, hor görme. Her genç kızın başına gelen şeyler bunlar :)

Ps: Fazıl Say abim kusura bakmasın, en sevdiğim: http://fizy.com/#s/1ai6rm

6 yorum:

stuven dedi ki...

*başlarda herşey güzeldir.

*eğer bu dediklerinin devamı gelmeyecekse ki gelmeyecek boğalım :)

*kendi söylediğini hemen unutur. hatırlatırsan da yine ben kötü oldum der...

*ahah kız gibi naz yapıyorlar kaldı ki o kadar nazı biz bile yapmıyoruz.

*şartlar olgulaşır ve adamımız söylenen bir söz karşısında senin gibi bir arkadaşım olduğu için gurur duyuyorum der. gerçekten ''biravo''

*ben de araya sıkıştırayım dedim :))

pepper furnival dedi ki...

@stuven
teşekkür ederim şekerim. Gördüğün gibi biz yazıp biz yorumluyoruz. Er kişilerden ses yok hiç =)

NzN dedi ki...

ben zırıl zırıl ağlayan erkek tayfasının bir odaya kapatılmak sureti ile zırıldayan hatun videoları izletilerek eğitilmesi gerektiğine inanıyorum!!!

pepper furnival dedi ki...

@NZN
Aman tanrım bu benim aklıma neden gelmedi daha önce. Vallahi süper fikir :))
Benim o odaya kapatmak istediğim bi kaç insan var, ayrıntıları konuşalım şekerim.

NzN dedi ki...

benim başıma bir kere geldi o zırıldayan adam tiplemesi ve canıma yettii!!!
o dönemde aklıma daha neler neler gelmişti, konuşalım detayları cicim :)

pepper furnival dedi ki...

Bende, inşallah seni günde 3759 kere arayıp, 5123 kere mesaj atan bi sevgilin olur diye beddua ettim. Ona dua gibi gelmiştir belki ama =)))