21 Ekim 2010 Perşembe

Yapılacaklar- Yapılmayacaklar Listesi

  • Kahveyi azalt.
  •  Jason mraz-John mayer dinleyerek çalışmaya çalışmaktan vazgeç. Zira çok başarılı değilsin.
  • Kendine sosyal bi partner bul. Sinema, tiyatro ve sergiler için. (Hadi sinemaya gidelim, bu filmi görmeyi çok istiyorum diyosun, bak şurda yeni bi yer açılmış tekila 5 tele diyo ve konu burda kapanıyo. Ya da body worlds'e gitmek istiyorum diyosun, sen şaşırdın heralde 25 teleymiş cevabını alıyosun.)
  • Çift kişilik yatağın olmadığı halde sürekli çift kişilik nevresim takımı almak niye kuzum? Niye?
  • Alnındaki ben bekarım yazısını sil.
  • Haftasonu 80'ler partisine gitmek için Didem'i ikna et.
  • Eşek kadar insan oldun hala eşekle yatıyosun. Çok ayıp. Bkz: eeyore
  • Artık nerde indirim olduğu seni kesinlikle ilgilendirmiyo. Sen vitrinlere takılmadan, dümdüz önüne bakarak yürü.
  • Her sakallıyı beyaz atlı prens sanma. Onlar sakal değil kir!
  • Haftasonu 10 mu yeriz acaba 11 mi diye düşünmek vazgeç. Her zaman olduğu gibi yine baban arayıp, noldu güzel kızım, yüzünde forman gibi kırmızı mı? sorusundan kurtulamicaksın nasılsa. Yeri gelmişken Fenerbahçe'den nefret ediyorum.

ps: bi şarkıya aşık olmak da mümkün.
http://www.youtube.com/watch?v=AzsEzD2fVwE

4 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

-kahveyi azalt...bana da uyar...
-yürüyüş yap,bol su iç,erken uyu,erken kalk....diye ekleyebilirim kendi adıma...
sevgiler:)

Profösör dedi ki...

Galatasaray'lı mısınız?

pepper furnival dedi ki...

@CEPAYNASI
Sevgi saygı bizden efenim.

pepper furnival dedi ki...

@profösör
evet. ama hagi geliyomuş ya. 10 da yesek koymaz 11 de :)