25 Kasım 2010 Perşembe

Kuğl tavrınızı boşladınız bayan. Ziro poyint

Şimdi efenim evimin karşısına Mc Donald's açıldı geçen ay. Beni pek ilgilendirmedi bu konu ama kuzenlerim durumdan çok memnun. Artık bende yemek yemek zorunda olmadıklarını söyleyip baya eğlendiler. Neyse geçen gün yine geldiler . Karnınız açsa hazırlıyım bişiler dedim ama riske gerek yok hadi Mc Donald's a gidelim dediler.

Neyse gittik. Kasada pek bir sevimli kızcağızımız siparişlerimizi aldı. O sırada arkamıza bebekli bir bayan geldi ve bizim kuğl kız birden agucuk gucucuk yapmaya başladı. Önce şaşkınlıkla kızın ce eeee yapan yüzünü izledim sonra arkama dönüp en az benim kadar şaşırmış bebeğe baktım. 25 yaşındaki ben ve sanırım henüz bir yaşı olmayan bebeğin bakışlarımızdaki dehşet ifadesi aynıydı.

Olmaz efenim. Bir fast food restoranında yaşanmamalı bu olay. Biz onların aceleci, ordan oraya koşan haline alışmışken yapmasınlar bize bunu. Ellerinizi yüzüne kapatım birden cee eee demek de neyin nesi. Hiç yakıştıramadım, baya da bi yadırgadım. Hatta ayın elamanına aday olabilecek nezakette olan bu kızın kuğl tavrını boşladığını, bir an önce kendini toplaması gerektiğini düşünüyorum.


ps: Bu benim çocuk sevmememden kaynaklanmıyo kesinlikle onu da belirteyim.
ps 2: İtiraf ediyorum yolda, markette şurda burda herhangi bir yerde gördükleri bebeği sevmeye çalışan insanlara da sinir olurum.

5 yorum:

srknlvnt dedi ki...

da bebekler sevilmek için vardır.

ayrıcana agucuk durumu kuğl olabilitesini düşünmediğim hanım elemana göre normal olabilir.

hanimişş hanimişş pepper. ce eee

askjdhasjkdhjkad

pepper furnival dedi ki...

sopalarım seni serkan.
ayrıca bebek sevmem, sevenide sevmem :)

oguzhan dursun dedi ki...

senin bi çocuk yapman şart

pepper furnival dedi ki...

ilginç bi bakış açısı :)

Profösör dedi ki...

Beni öpmeyin sevin diye yazılan çocuk yaka önlükleri geldi aklıma..