14 Aralık 2010 Salı

Askerlik Sorunsalı


Er kişilerimiz için askerlik büyük bi dert evet. Ama bizim için değil mi? Ben nefret ediyorum mesela. Önce bi karar aşaması olur, gitsem mi gitmesem mi diye başının etini yer, daha sonra nereye çıkıcak benim kesn Hakkari olur muhabbetleri, hele de ortamda 2 asker adayı varsa dinlen dinlen kaç. Bitmez  o muhabbet. Gittikten sonra vay çok zor, vay çok kötü. Neyse sonra biter, kurtulduk sanırsın ama yok aa cık. Sonra da bitmek tükenmek bilmez askerlik hatırları başlar.

Bu girizgahın ardından erkekleri bi kaç grup altında toplayıp bu askerlik mevzusuna el atıyorum.
  • 1. grup er kişiler: Bunların çok sevdiklerini iddaa ettikleri sevgileri vardır. Askere gitme zamanı yaklaştıkça o sevgi pıtırcığı gider yerine dengesizin teki gelir. Senin için dünyayı yakarım cümleleri yerini ''peki ya ben dönünce olmazsa napıcaz? O zaman sen beni o kadar beklemiş olcaksın ve bu büyük bi stres olucak'' Ah canım benim, hani sen her sabah uyanıp beni görmek istiyodun. Hani bu dünyanın en güzel şeyiyidi? Koca bir tükürük eşliğinde ''şerefsiz'' denilip, terkedilmesi makbuldur. Zaten istediği budur. Sen sağ, o selamet.
  • 2. grup er kişiler: Tanıştığında askere gideceğini bilmezsin. Günler birbirini kovalar, arkadaşlarıyla tanışırsın, her şey süper, daha sonra o arkadaş ağzından baklayı çıkarır ''ehe ehhee siz biliyo musunuz bu adam 2 hafta sonra askere gidicek''. Al sana şokun kralı, güle güle kullan. Hikaye burda bitiyo mu? Tabi ki hayır. Er kişimiz askerde arar, sorar, özledimler, sevgilin yok dimiler havada uçuşurken askerlik biter. Adam ne dönünce arar, ne sen arayınca koşar gelir. Sonunda bi sevgili bulur, yaşasın sivil hayat!
  • 3. grup er kişiler: Bu insanlar etraflarında duyduğu onca şeyden sonra, hayatlarında birisi yokken ve bu son dönemeçte kimseyi de almadan tek başlarına kafaları rahat gider gelirler. Takdir ediyoruz kendilerini. Hepsine benden bi kavanoz nutella!
  • 4. grup er kişiler: Benim hayallerimin erkeği bu grupta. Bu er kişiler, askerliği yapmış bitirmiş, askerlik hatıralarını hatırlamakta zorlanan insanlardan oluşuyo. Kafaları rahat. En sevdiklerim.

İşte böyle. En zayıf halka sıralamasına göre 1. ve 2. grup erkeklerin yanına yaklaşmamanızı ümit eder, öperim.

ps: Hepsi tarafımdan deneyimlendi. Yani hazır  burda yapılmışı var. Siz evde denemeye kalkmayın.


6 yorum:

NzN dedi ki...

ahh canımmm ben de denedim bunlardan bi tanesini...
askere gönderdik, askerde bekledik, askerden döndü işsizlik depresyonunu çektik falan. sonra adam işini buldu ve bizim ilişki bitti gittii :)

şimdi 35 yaşında askere gidecek bir sevgilim var anacım. evlenip gönderiyoruz bu sefer bakalım :)) bir de bu versiyonu var onu da yaz gruplara

pepper furnival dedi ki...

ben bu modele rastlamamıstım nazancım, ekledıgın ıyı oldu ;))

evlenıp gondermek en ıyısı. donunce trıplere gırerse vur kafasına bıtane ''benımsım olum'' de :))

bı de nolur msn den gerı sayım yapma. nolur! nolur!

NzN dedi ki...

ahahahah yapacaammm
msn de sayacam, blogda sayacam, evin penceresine " o şimdi asker" yazacam, arabanın da arkasına yazdıracam :))

her gün de mektup yazıp gönderecem benimsin olummm diye :))
bu şekilde garantili boşanma olur bizimki tabiii

pepper furnival dedi ki...

kuvvetle muhtemel şekerim :) ben düğünde sana b1 şişe pasiflora takıyım en ıyısı :)amma cımrıyım ıkı olsun

NzN dedi ki...

kız asker gocceemm var hanımmm hanıımmm diye dalaşırım milletle :)

pasiflora yerine de insan bi cumhuriyet altını falan takar, cimrilik etme ben asker garısı olcem ben!!

pepper furnival dedi ki...

tamam nazancım. kucuk altınımı alır gelırım :)