2 Aralık 2010 Perşembe

Ben yaptım, oldu!

Selam. Bir konuda çığır açtğımı düşünüyorum. Aksini iddaa eden varsa hodri meydan.

Evet, eski sevgilinin feysuk sayfasına günde150 kere bakmak, onun gitme olasalığı olan yerlere gitmek, blogunu okumak artık hepimizin kanıksadığı şeyler. Ama ben az önce eski sevgilimin yeni yazdığı bilimsel makaleyi okudum. Kafaya bak!? Ne olucaktı adam nanoteknolojinin tekstilde kullanımını anlatırken, Mango kapısında beklemeyi özledim mi yazıcaktı. Ya da makalenin başına Pepper için mi yazıcaktı. Akla gel! Ruh hastası.

Yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkürler. (bkz: yiğit özgür)



 

3 yorum:

srknlvnt dedi ki...

adam mango ve pepper hakkında birşey yazmaya niyetlense bence daha bilimsel ve ilimsel hatta devrilsem olmadı mevsilsel.. yok o geçen ay olurdu, aman neyse daha şey olurdu işte. şey kısmını açık bıraktım, içini doldur diye.

pepper furnival dedi ki...

bunu şahsıma yapılmış en üstü kapalı iltifat kabul ediyorum.
bencede bıraksın nanoteknolojiyi benim pisikolojımı araştırsın. gayet bilimsel.

Profösör dedi ki...

Eğer bir maniniz yoksa kahve içmeye beklerim sizi (Bir anne, Bir bebek, Bir de kedicik öyküm sizin tarafınızdan okunmasını bekliyor.)