9 Aralık 2010 Perşembe

Kısa-Kısa

  • Vay arkadaş: manik, tik, dildo filmini izlemediyseniz kesinlikle görün derim. Hakkaten eğlenceli, çok zekice esprilerle dolu bi film. Sinemadan çıkıp durağa gidene kadar güldüm.

  • Body Worlds'u duymuşsunuzdur. Bende uzun zamandır gitmek için fırsat kolluyordum ki haftasonu muradıma erdım. Biraz şaşkın, biraz ürkerek gezdim sergiyi ama şöyle diyebilirim ''herkes bu deneyimi yaşamalı''. 
          ps: zürafaya dikkat!

  • Av mevsimini pek bi hevesle bekleyen ben, kimse filmle ilgili bişeyler anlatıp iştahımı kaçırmasın diye vizyona girdiği ilk gün izledim.  Yavuz Turgul'a saygı sonsuz ama bu sefer biraz hayal kırıklığına uğrattı.
  Şener Şen'i izlemek her zaman büyük bi keyif ama Cem Yılmaz'a da hakkını teslim etmek gerek.

  Ps 1: Hayde şarkısından nefret edeceğimizden adım kadar eminim. Zira gördüğüm kadarıyla sıkça paylaşılmaya (!) başlamış!
  Ps 2: Uğur İçbak sen insansan ben neyim? Görüntü yönetmenliğinde Türkiyenin geldiği nokta bu  adam  bence.


  • Lokomotif kültür ve sanat derneği İspanya'nın Losdadae grubunu getirdi İstanbul'a. Biz de Deprenderse gösterisini izleme fırsatı bulduk. İstanbula tek bir gösterim için gelmiş kendileri. Gayet şükela bi gösteriydi.


 Dansçılardan biri, gösteri esnasında fotoğraf çeken birini ''dans ediyoruz, lütfen saygı duy'' diyerek uyardı. Vallahi ben utandım.

Hiç anlamam zaten  gösteriyi izleyip keyfini çıkarmak yerine fotoğraf çekme çabasını.  





Pepper Furnival kültür mantarlarının arasından bildirdi efenim.



Hiç yorum yok: