19 Ocak 2011 Çarşamba

2 Çiftle Akşam Dışarı Çıkma Sorunsalı

Efenim 2 tane çok sevdiğim arkadaşım ve sevgilileriyle planlar programlar sonucunda geçen hafta sonu gerçekleştirdiğimiz tatsız eylemden  çıkarımlarım şunlar;


  • Öncelikle siz buluşmaya yalnız gideceğiniz için grup yapmazsak (arkadaş grubu, kingirdemeyin hemen) ölürüz hastalığına yakalanmış arkadaşlarınız sevgililerinin bekar ve eli yüzü düzgün arkadaşlarından birer tanesini o geceye davet etmiştir tabi. Ne sandınız, büyükşehir çalışıyor.
  • Çocuklar da durumdan pek rahatsız değil tabi. İş, güç soruluyor, muhabbet ediliyor yemekler yenirken. Sen bu iki çocukla da konuşmak zorundasındır tabi ki. Bu sırada arkadaşlarına da bittiniz siz gülücükleri atarsınız.
  • Yemekten sonra gidiceğiniz mekan için rezervasyonlar yapılmıştır tabi. Ama sorun restorandan çıkıp, bara gidene kadar yolda geçen süre sıkıntılıdır.Sen ellerini cebine sokmuş bu durumu pek umursamazsın. Bazen kızlarla, bazen eniştelerle bazen de yeni çocuklarla yürüyerek bu durumu aşarsın.
  • Mekana oturulur. Köşe kapmaca başlar. Bekarlığın verdiği rahatlıkla, elinde biran herkesle konuşur, hepsinin yanına oturursun. Ama gece yarısından sonra sıkar artık. Gitmek istersin ama mızmız olmamak için sesini çıkaramazsın. 
  • Neyseki gece biter. Yeni çocuklardan biri zaten çok içmiştir. Hoşçakal derken yanağını bulmakta zorlanır, az kalsın öpüşülecektir. O an buz gibi bi hava eser mekanda. Dolayısıyla sen de çocuktan buz gibi soğursun. Diğer yakışıklı da elektriklerinizin tutmadığını, bi daha görüşmeyeceğinizi bildiği halde kibarlık olsun diye umarım görüşürüz tekrar der, kısmet dersin sen de.
  • Soluğu Kızılkayalar da alırsın. Bir tane ıslak hamburger yuvarladıktan sonra, taksiye atlar, evinin Taksim'e çok uzak olmamasına sevine sevine etrafı izler, eve gider maymunlu pijamalarını giyer ve yatarsın.

Velhasıl-ı kelam keyifsizdir. Zorlamadır. Kimseyi kırmadan uzak durulması gereken ortamlardır.





10 yorum:

gizli bir hayran dedi ki...

(bkz: anlatım bozukluğu)

2 Çiftle Akşam Dışarı Çıkma Sorunsalı > Akşam 2 Çiftle Dışarı Çıkma Sorunları

düzeltmenizi rica ederim..

imza: gizli bir hayran

pepper furnival dedi ki...

gizli hayranım var, ne mutlu bana :)
bana pek bozukluk var gibi gelmedi, öyleyse bile düzeltmek içimden gelmedi:) Beni sevecekseniz böyle sevin piliz.
imza: bir dost

NzN dedi ki...

cicim benim anlamadığım buradaki sorun.
sorun 2 çiftle mi çıkmak yoksa o çiftlerin yanında promosyon olarak gelen 2 potansiyel sevgiliyle mi çıkmak?

:))

pepper furnival dedi ki...

2 çiftin ben singılken bana katlanamaması. İlla çiftleştirmeye çalışması. Bu anlamsız çaba. Bilmem anlatabildim mi?

NzN dedi ki...

kendi başları yanmış, seninki de yansın :)))

pepper furnival dedi ki...

hayatım o lokma çok büyük sen yiyemezsin, ver bana ben yiyim kıvamında bi aşk böcüğü olup, hepsini pişman edicem bu yaptıkları için :))

gizli hayran dedi ki...

hemen şımarmışsın bakıyorumda..

eğer bu şekilde okursan başlığı anlatım bozukluğu olduğunu çok iyi göreceksin. illa bunu gözüne sokmama gerenk yok sanırım. oku ve anla o kadar.. (bkz: sert konuştu farkettiysen)

ayrıca seni bu şekilde sevmemiz için -mi soru ekini de ayrı yazman lazım. imla candır..


imza: gizli ayran :)

pepper furnival dedi ki...

sevgili gizli hayran(!);
Ben pek takmam bunları,bence sen de takma. Eminim düşünmen gereken çok daha önemli şeyler vardır.

ps: o -mi ekinin ayrı yazmadığım gün gelip kafamı bir görseydin o cümleyi yazabilmiş olmamdan ötürü beni kutlardın.

Çaban için teşekkür ediyor, 10 üzerinden 3 veriyoruz.

FKH dedi ki...

mottomuz: az ile yetinmeyen çoğu bulmaz..

pepper furnival dedi ki...

Yapma FKH, din kardeşiyiz.