6 Ocak 2011 Perşembe

İnsanın dahil olmak zorunda  olduğu ve işin içine zorunluluk girdiğinde ziyadesiyle zevksizleşen planlar vardır ya. İşte o planların yapıldığı, yapılıp bozulduğu bi çemberin içindeyim. A ya da gitsek farketmez B ye de. Nasılsa cumartesi çalışıcam bahanesiyle eve erken dönücem ben. O yüzden sen o gün elbise de giysen pantalon da giysen farketmez. Oturduğum yerden denizi görebilecek miyim onu söyle sen bana. Hayır göremiceksem kendime oyalanacak başka bi'şey bulmalıyım.


ps: böyle zamanlarda kendimi okan bayülgenin progamına katılmış, hiç konuşmamış insanlar gibi hissettiğim doğrudur. Onlar da benim kadar sıkılıyo mudur?




11 yorum:

NzN dedi ki...

cicim sen gidilecek mekanı söyle ve denizi menizi boşver!!
biz atlar tam senin karşındaki masaya oturur sana pankartlar açar açar dururuz kimselere göstermeden
hatta masadakileri inceler, yorumlarda bulunuruz. sen de kıl kıl gülersin kendi kendine:))

pepper furnival dedi ki...

olar, ne de güzel olar :)
son aldığım haberlere göre haftaya cuma 45'liğe gidiicekmiş ;)

NzN dedi ki...

haftaya cumaysa sorun yok zira bu hafta iptal durumdayım da!!
beni vereces ailecenek :)

pepper furnival dedi ki...

vay anasını sayın seyirciler! resmen eğlendim şu an.
baban afili laflar sonunda kızıma bi sorsam lazım derse ''ben verdim gitti baba'' de :)))

FKH dedi ki...

hayat ne güzel böyle semizotu salatası filan demek sitiyorum ilk olarak..

sonrasında gözlerinizin göreceği denizleri bulmayı vaat etmekle tehdit ediyorum seni! düşün tehdit ediyoreeeem

NzN dedi ki...

ahahahaha ben verdim gitti babaa dersem babam da o anda kalpten gider heralde ahahahaha :))

ayy eğlendiimmm

pepper furnival dedi ki...

@ nazan
aman babacığına dikkat et sen, o işi de bana bırak. Ben söylicem günün birinde, beni acak bi enayi bulursam. İzlemede kal nazancım ;)

pepper furnival dedi ki...

@FKH
semizotu, deniz,vaat, tehdit. devrelerimi karıştırdın çocuk!

A-H dedi ki...

al iste o planlardan onumuzdeki haftasonu banada var bir tane :(
simdiden tuttu tasasi ne yapsam da kaytarsam diye :/

pepper furnival dedi ki...

vallahı ben cumartesı calısıcm dıyıp erken tüymeyi planladım. daha iyisini bulursan haber ver bana da ;)

NzN dedi ki...

A-H'cim,
sana da pankartları toplayıp geleyim diyeceğim ama anacım kestirme yolu bilmiyorum sana çıkan :)