7 Şubat 2011 Pazartesi

Aşk Tesadüfleri Sever Filminin Sonunu Söylicem Size!

Cuma günü izledim filmi. Henüz kimse izlememiş, keyfimi bozmamıştı. Aslında deli gibi beklediğimden değil, vaktim vardı, napsam diye düşünürken kendimi salonda buldum.


  • Film'in sürekli bi Ankaralılar filmi olduğunu söyleyip duruyor, Ömer Faruk Sorak ve filmdeki oyuncular. O zaten çok belli şekerim. Ankara'yı güzel bir yer olarak göstermek için elinden geleni yapmışssın. Hele de bi sahne var ki, arkada sular seller. Gören de Ankarayı okyanus kenarında sanır.

  • Belçim, şekerim, bu filmde sana haksızlık ettiklerini düşünüyorum. Yılmaz'ın karısı değil mi, kapmış işte rolü, bi de Mehmet Günsür'le, ohh, yemede yanında yat, derdim ama, kıyamadım. Fena değildin çünkü, yalan yok.
         ps: Burnun çok güzel olmuş tatlım, güle güle kullan ;)







  • Mehmet'çim şekerim, balım, kaymağım. Ne diyim sana, ne diyim. O kırpık saçlar başka kime yakışırdı bu kadar, bilmiyorum. Evli barklı olmasan, bi kaç adam tutup seni kaçırtabilirdim ama öyle bi şeker ''evet evliyim, iki de çocuğum var (bunu soylerken elıyle 2 (yazıyla iki) yapıp, gülümsüyor'' diyosun ki, allah seni sahibine bağışlasın demekten başka bi şi gelmiyo vallahi insanın içinden. Filmde de fazla romantiktin (evet itiraf ediyorum baya fazla romantik) ama ben inandım sana.

           ps: Ama şekerim atladığın bi'şi var. Karayip Korsanlarının yeni filmi çekildi bitti. Senin bu Jonny      Deep'e muadil olmak istiyorum çabanı pek anlayamadım. Yakışmış o ayrı ama şansını fazla zorlama, başkası olma kendin ol beybi.




  • Yiğit, beybim ben üzülüyorum sana ya. Senin kaderin bi kadını çok sevip, başkasına kaptırmak heralde. Bak babaannemim bi kankisi var. Gidelim kurşun döktürelim sana, ne dersin?

  • Altan Erkekli-Şebnem Sönmez ikilisi müthişti. Ayşe Arman'ın sevimsizliği de gözden kaçmadı.

  • Film daha önce çok defa izlediğimiz bi klişeyle yaklaşıyor sona, işlenişi güzel lafım yok ama sonrası zayıf biraz. Oldu bittiye gelmiş gibi.

  • Ömer şekerim seni takdir ediyorum. film bir çok yerde bizi hüngür ağlatabilecek argümanlara sahip ama bunların üzerine gitmemen filmi daha bi güzel yapmış. Çağan Irmak çekseydi olabilecekleri düşünmek bile istemiyorum diyor (bkz:Hasan selpakları aldık mı yanımıza? Bak sonra maymun oluyoruz, yandan yöreden selpak istiyoruz) sana 10 üzerinden 7 veriyorum canım.




ps 1 : Balat'ı merak ettim çok. İstanbul Hatırası ile başlayan gitme isteğim bu filmle beraber doldu taştı.

ps 2: Müslüm Gürses'e sevgimi bilirsiniz. Evet tahmin etmekte zorlanmayacağınız üzere film Müslüm Gürses'in aşk tesadüfleri sever şarkısıyla başlıyor. Korkuyorum şimdi yerli yersiz her yerde duymaktan. Aynı şey Bülent Ortaçgil'in eylül akşamı için de geçerli. Allahtan feysbukum yok da yerli yersiz ''paylaşıldığını'' görüp sinir olmuyorum. Demir Demirkan-Zaferlerim cuk oturmuş, ben en çok onu sevdim.




ps 3: Filmden çıkıp aman tanrım ben de böyle aşık olmalıyım saçmalığına kapılmayın lütfen. Bu filmler, böyle aşkların sadece filmlerde olduğunu bize anlatmak için var. (Dikkat! 14 Şubat yaklaşıyo)

ps 4: Sevgili erkekler;
Sevgililer günü için sevdiceğimi bi filme götiriyim, ana! Aşk tesadüfleri sever olur, romantik romantik ne güzel diye düşünüyorsanız uyarırım. O kız önce sana, sonra Mehmet'e sonra sana (aslında olması gereken bu ama ....) bakar mı bilinmez. Kendini riske atma derim ben. Geçen gün tivitırda bi arkadaşım ''kız arkadaşını eve getirip, Spartacus izleyen adamın, bu kız bana verir mi diye boşuna düşünmesine gerek yok, vermez'' gibi bi cümle kurmuştu. Bilmem anlatabildim mi?



Pepper Furnival Rexx'den bildirdi.


Film Çekelim mi? =)

Hiç yorum yok: