18 Şubat 2011 Cuma

Bi formülüm var-Evde yaptım

İş arkadaşlarının dinlediği müziklerden şikayetçi misin? Bunu söylemek istemiyor, saman altından su yürütüp bu işi çözmek mi istiyosun? Yanaş o zaman, bi fikrim var.

Şimdi flaş belleğinin içine dinlemekten en çok zevk aldığın şarkıları koyuyosun. Çok fazla değil ama en fazla 70-80 tane olmali ki göz korkutmasın. Daha sonra içine dandinikten bir word dosyayı daha koyuyosun ve arkadaşından rica ediyosun ''ay Hamdi, ben yazıcıyı göremiyorum da rica etsem şu flaşın içindeki word'den çıktı alsan?''

 Hamdi flaşı açar belgeyi yazıcıya gönderir ve o sırada müzikler diye bi dosya görür, içini açar bakar ve asla bunla yetinmez. Hemen masasüstüne kopyalar. O sırada sana da ''a burda müzikler varmış, alayım ben bunu der''. İşlem tamamlanır. Hamdi önce meraktan çalar o şarkıları, sen aman ne güzelmiş dedikçe o da sever, zaten sıkılmıştır o da kendininkilerden.

Bu zaman ne kadar sürer bilmem ama tadını çıkarın derim ben. Kim bilir bakarsınız bir gün Hamdi Elif Çağlar konserinden bahseder, o an ofise bi ışık dolar, hayat ne güzel dersin böyle kelebekler falan...

Hiç yorum yok: