4 Nisan 2011 Pazartesi

Kayıp Süpriz

Bi zamanlar aşkına inanmadığım bi adam vardı. Fazla gelirdi hep söyledikleri. Cümleleri etrafımı sarar, nefes alamazdım dolayısıyla hiç ben de diyemedim. Bi gün, bitti dedim, kızdı, bağırdı, çağırdı. Sana verdiğim cd'leri geri ver dedi ertesi gün. Benim sevdiğim filmleri dizileri attığı cd'leri istemesini çok garipsedim, kızdım ama gönderdim tabi.

Bilgisayarım uzun zamandır bozuktu, fırsat bulamamıştım bi türlü. Cuma günü gidip aldım servisten. Masaüstünde Mad Men 4. sezon diye bi klasör vardı. Hemen başladım izlemeye. Altyazılar şöyle başladı:

Pepper için hazırlanan Mad Men 4. sezon
İyi seyirler, hayatım.
Aramanı bekliyorum.


Şok oldum. 10 bölüm vardı. 10 bölüm başlangıcı için buna benzer şeyler yazılmıştı. Sonuncu bölümde bir de ek olarak ''sevgilinden yeni bölümleri isteme vakti'' yazılmıştı.

Demek o yüzden ısrarla sormuştu cd'leri izledin mi diye. Hayır deyince rahatlamıştı. Ama onları bilgisayarıma kopyalayacağımı, sonra bilgisayarımın bozulacağını ve benim bunları 5 ay sonra izleyeceğimi bilmiyordu.

Olsundu. Güzeldi yine de.

2 yorum:

NzN dedi ki...

hayatın böyle sürprizlerine bayılıyorum ben!!

ama her şeyin altında da bir mesaj vardır. evren sana burada ne mesaj vermiş olabilir acabaa??? :))

pepper furnival dedi ki...

yok tatlım bence mesaj falan :)))