26 Mayıs 2011 Perşembe

Çok uzun zamandır göbeğimde belayı çeken, hayatımı monotonluktan kurtarıp ekşin deryalarında yüzmemi sağlayan bi çip olduğunu düşünüyorum. Bela varsa, göbeğimdeki çip yardımıyla gider, bulurum. Bu kadar net.

Bi de çok uğurluyum. Misal; benimle çıkıp ayrılmış adamların çoğu (!) benden sonra hayatının aşkınını bulur.


Şimdi bu iki paragrafı birleştiriyorum.

Tatatattaataammmmmm

19 mayıs'ta Antalya'ya tatile giden Pepper(ki Üniversiteyi de orada okumuştur kendisi) (3. şahıs gibi anlatıyorum ki film kıvamında olsun)  en sevdiği, çok özlediği bara (bilen varsa 'Simurg'u) atmıştır kendisini ilk günden. Peki çipi rahat durur mu, anında Pepper'ı  eski iki sevgilisini ve onların yeni sevgilileri gayet net görebileceği bir yere yönletti tabi. Bermuda şeytan üçgeni bu üçgenin yanında halt etmiş!
Gerisi, mutlu mesut fingirdeyen eski sevgililer ve ben. Fonda batsın bu dünya.



ps: hayatının aşkını bulmak isteyenler  pepperfurnival@gmail.com adresine kısa özgeçmiş ve boydan fotoğraflarını yollayabilir. Anadolu yakasında oturmak tercih sebebidir. Bilginize. Kendim için bi'şi istiyosam nağmerdim. Hep sizin için. Valla bak!

Selamlar, saygılar.

Pepper Furnival kötü bir Antalya tatili sonrası masanın üzerinde birikmiş dosyaların arasından bildirdi.

Hiç yorum yok: