4 Ekim 2011 Salı

Sen beni görmek istemiyo musun diyosun ya. Aslında çok istiyorum. Ama;
  • Sabah banyo yapmaya üşendiğim için saçlarım inek yalamış gibi arkadan sımsıkı toplu
  • E haliyle saç kötü olunca insanın içinden ne giyinmek geliyo ne makyaj
Şimdi sana desem ki eve gideyim sonra geleyim. O da, bu sırada kafamdan hesap yapıyorum 5 dk. duş alsam+ne gıyecegıme karar vermem 15 dk.+ saçları kurut + ee bıraz da duzlestır cok kabarmasın derken, oldu sana 2 saat. Buna da oha yok artık diyosun.


Bana gel desem sabah odayı perişan halde bırakıp çıktım. Öyle gör istemem.


Anlayacağın canım, kadın olmak zor. Ben  seni her zaman görmek istiyorum ama bazen yarın görüşsek daha iyi olur diyorsam var kendime göre bi sebebim. Açıklama yapmamı isteme. Hayır açıklarım tabi ki ama yarısına gelince off diceksin ne gerek var.


P.

2 yorum:

NzN dedi ki...

kadınlık zor zanaat valla :)

pepper furnival dedi ki...

diymi nazancım diymi ;)