1 Ocak 2012 Pazar

Yılbaşında kırmızı donumu giyip Victoria Secret'ı izleyecektim. N'oldu? Evde durmamalıyım diye düşünüp iş arkadaşım ve onun içlerinden bir tanesini bile tanımadığım 10 (yazıyla on) arkadaşıyla dışarı çıktım. Hayır kendin de olamıyosun bi süre. Hani oynasam mı oynamasam mı, ay şu çocuk çok tatlı oynaya oynaya masanın o tarafına geçsem mi geçmesem mi, oynarken elbisem düştü toplasam mı yoksa hem giymiş hem çekiştiriyo salak muamelesi görür müyüm stresiyle geçen bir iki saatin sonunda, canım Jack'im sayesinde yine ne istediysem yaptım. E tabi uyku saati 24 olan ben en fazla gece 3'e kadar dayanıp gruptan ilk pes eden ben oldum, o ayrı.

Canım 2012 yine keyfimin kahyasıyla kankalığımın katmerlendiği bir yıl olsun bana. Size de!

4 yorum:

NzN dedi ki...

ohhh keyfine de sana da katmerli yıllar dilerim :)

pepper furnival dedi ki...

2012'nin gelişi bizi senin kadar heyecanlandırmadığından kendimize suni heyecanlar arıyoruz Nazan'cım =)

ps: yorumlarını özledimm

NzN dedi ki...

yeni yeni dönüyorum sahalara :) daha çok yorumlayacağım bundan sonra ( yani umarımm)

pepper furnival dedi ki...

:) yarın için bol şans nazan. öperim