13 Mart 2012 Salı

Selam;

40 yaşında bi adama aşık olduğumu düşünüyorum. Ama emin değilim. Ne zaman görsem iq'mun 4'te biri kalıyo bana kullanabileceğim. Tahmin edersiniz ki ultra saçma cümleler kurup sonunda saçma bi şekilde gülümsüyorum. Sanırım bunu anlıyor ve o da gülüyor. Gülünce de gözleri gözükmüyor (bkz: -_-) ve ben neden aşık olduğumu bi kez daha anlıyorum.

Muhabbetlerimiz genelde şöyle gelişiyor.

K: 40 yaşındaki super sonic sevimli adam
B: Ben


K: Demek İzmirlisin?

B:Ehe, evet. 2 yıl oldu İstanbula geleli.

K:İyi bilirim İzmiri. Askerliğimi orda yapmıştım. Bir buçuk senede baya öğreniyosun

B: (İç ses: oha lan o zamanlar askerlik bi buçuk senemiymiş) Hıı öyle mi. Ne güzel. Ne taraftaydın peki? Gaziemir, Narlıdere? Babam Narlıdere'de yapmış benim (İç ses: Ulen ne salaksın, oldu olcak babamla asker arkadaşı olabilirsiniz de. Şapşal)

K: Basın sitesindeydim ben. Orda Hakim evleri var, bilirsin.

B: Neee Hakim evleri mi? Ben ilkokul ve ortaokulu orda okudum. Agah Efendi? Biliyo musun?

K: Biliyorum tabi. Ehehehe

B: Hangi sene ordadın sen?

K: 1994- 1995

B: Hıı, ben de orda ilkokuldaymışım işte o zaman. İkinci sınıf falandım heralde. (İç ses: hakkaten bravo. Demek adam askerdeyken sen de aynı yerde ilkokuldaydın. Valla super. Aşk tesadüfleri sever di mi? Muazzam)

K: Hakkaten, ne kadar küçüksün.

B: Evet. (İç ses: Çıtırım lan!)


İşte böyle. Her konuşmamızda buna yakın şeyler. Misal doğum günümde gördüm. Kaç yaşına girdin dedi. 26 ya girdim, yaşlandım sanırım biraz dedim. Delirdin mi Pepper, sen de böyle söylersen ben öleyim o zaman dedi. (bkz:40)  Allah korusun diyip bi güzel sarılmışlığım var.


Şimdi diceksiniz ki ''oha be kazık kadar oldun yine mi liseli gibi platonik aşk'' Aslında tam olarak öyle bi şey değil. Görmeyi, konuşmayı seviyorum. Ama; sağolsun o bu kadar da tutuyo ilişkimizi. Ne mesajlaşma, ne telefonlaşma var. (Vattsap, feysbuk gibi şeylerin ne olduğunu bile bilmediğinden şüpheleniyorum) Ara sıra ben bahane edip ararsam gayet sıcak konuşuyo bebeğim. Ama o kadar.

Son söz: Ne demiş atalar; ne varsa eskilerde var.


Pepper Furnival Kadıköy'den Bildirdi.

Hiç yorum yok: