25 Aralık 2012 Salı

Sahalara Geri Döndüm



Geldim anacım geldim, anlatıcak çok şeyim var hemde.


Çok çok güzel bi yaz geçirdim ben. Şimdi hatırlıyınca bîle  böyle '' (^.^)'' oluyorum. Bi kısmında İzmir'de bi kısmını Assos'taydım.



                          Yazdan temsili bi resim. Kardeşceğizlerime bak, yerim!




Çikületa tenimle etekler, şortlar, konserler, partiler derken maalesef Eylül geldi. Bende uzun zamandır istediğim mastera bu sene şeytanın bacağını kırıp başvurdum. Herşey çok çabuk oldu aslında. Sınav, mülakat derken Eylül sonu kendimi Yıldız'da master öğrencisi olarak buldum.

Yeniden öğrenci olmak çok tatlı bişeydi aslında. Okul kantininde kendimden 7 yaş küçük çocukların olması bile moralimi bozmamıştı. (Bkz: Kasımda 27'ye giren ama soranlara hala 25 ;) diyen Pepper. Sanırım ben bi süre 25'de konaklicam)


Ama çalışırken master zormuş. Okula başladım ya işte o kadar yoğunlaştı ki. Ankara, Edirne, Tekirdağ arasında haftada bir gün okula gitmek, ödev yetiştirmece, Cumartesi işe gitmeye başlama vs. Ama ilginçtir depresyona girmedim hiç. Halbuki her sonbahar hobimdir bu. Sanırım Halil Sezai henüz albüm çıkarmadı ondan bu kadar pozitifim. (bkz: derdi nedirrr buuu sonbaharrrıınnn, neden soldurur gülleriiiiii) Hatırlayalım;



                                   http://www.youtube.com/watch?v=fxKHuSjvLBA





Bu sırada bi kitap kulübüne dahil oldum. Hepsi çok şeker insanlar. Her ne kadar bu ay Yaşar Kemal-Akçasazın Ağaları serisini okurken ufak çaplı baygınlıklar geçirsem de içinde olmaktan çok mutlu olduğum, çok güzel bi oluşum. Merak eden olursa bu http://www.illederoman.com/ adresimiz, bu da feysbuk ve  tivitır hesaplarımız.



Bu yeniden sahalara dönüş yazım olsun. Ben yazıcam, siz de yazın.


Pepper Furnival


Hiç yorum yok: