26 Mayıs 2015 Salı

Game of Thrones mu? Alırım bi dal

Selam Gencolar.
Hiç bir kitabını okumadığım için kafa rahat izliyorum diziyi senelerdir. Ay kitapta böyleydi, vay kitaptan saptı, vay su da olaydı diye üzmüyorum kendimi. Çiçek gibi dizi işte, izle. Pazartesi Paramparçayı izlerken kendinden geçiyon sonra vay efendim Game of Thrones artık çok sıktı ://

Tabii ki karakterlerle ilgili sölicek çok şeyim var. Sırayla alalım;

Cersei: 5 x 7 ile içime her ne kadar su serpilse de dizide aradığım kötülüğü fitneyi fücuru onda buluyorum. Yanlızzz, kardeşinden çocuk yapıp, milleti ahlaka aykırı vs diye zindanlara attırması ayrıca bi yılanlık. Fakat babanın da dediği gibi, sandığın kadar zeki değilsin tatlım.






Khaalesi: Vay arkadaş ejderhası olan kadına gel. Onlar benim olcaktı, susun len yakarım buraları diye yeri göğü inletirdim. Bizim sarışın bildiğin sevgili yapınca arkadaşlarını arayıp sormayan görmemiş türk kızı.Utanmasa yatakta ''en çık nirimi siviyisin piki'' dicek. Bi silkelenip kendine gelmeni rica ediyorum. Ps: çok güzelsin tatlım






 
Sansa: Allam yarebbim bu kız nasıl kuzeyin kızı benim aklım almıyor. Mıymıylığından düşüp ölmemiş bugüne kadar. Yalnız senin kutunda yine büyük çıktı Sansa. Allah kolaylık versin Ramsay psikopatı ile :(




Stannis: O kızıl karı senin başındayken başka belaya gerek yok amcacım. Valla ben oturduğum yerden korkuyorum kadından. Ama hakkaten kuğlsun, tarzın, bizimlesin ;)




Joh Snow: Al babana götür, damadın bu de, elini öpsün, çalsın davul zurnalar. Teyteyteytey. Pardon.



Ramsay: Evlat olsa sevilmez ifadesinin vücut bulmuş hali. İşşalla Theon/Reek ya da Sansa tarafından bıçaklanır, kanların aka aka göçer gidersin öteki tarafa.



Tyrion: Ufacık tefecik içi dolu turşucuk. Dizinin yüzümüzü güldüren tek karekteri. Ömrün uzun olsun diyerek seni de 3 evetle uğurluyorum.



Theon/Reek: Valla ne yalan söliyim üzülüyom bu çocuğa. Çüküyle beraber aklını da kaybetti zavallı :(  Sansa'ya tecavüz sahnesindeki oyunculuğu ise 10 numara 5 yıldız.




Arya: Atarlı ergen. Çok bilmiş kız. Sevmiyom.



Jamie Lannister: Çok aptalsın, keşke ölsen :(



Lord Varys: Hani bi laf var ya. Erkekler kum saatine benzer. Hayatlarını ya beyinleriyle ya da çükleriyle yaşarlar diye. İşte bu admın çükü olmadığından işi gücü laf getirip götürme, bi sinsilik bi fesatlık. Ama bir Lord Baelish olmazsın, olamazsın. Bizde olsa bunu hareme koyarlar valla kızları idare etsin, çekip çevirsin diye. 10 numara da başarılı olur.



Oberyn: İki gözümün bebeği öldüğünden beri yastayım. Bu adamdan o salak kızlar nasıl olmuş kafam çok karışık bu arada.



Leydi Olenna: Benim babaannem olsa beraber ülkeyi yönetiriz. Ama işte Allahta onu iki salak torunla sınıyo. Herkesin bi sınavı varmış, onunki de bu :(



Myrcella: Tam bir erkek görmemişi. Imı bın ını sevıyırım evlıncım ben ınla . Te allam ya. Millet can derdinde bu koca. 3 hayırla seni uğurluyor ve bi 5 sene sonra seni evlilik programlarında görmek umuduyla diyorum.

Margaery: Tommen denen ergeni parmağında oynatırsın iyi hoş da senden büyük Cersei var. Naptı netti tıktı seni kodese ırıspı :/



 Lord Baelish: Tarikat kursa üye olurum, siyasi parti olsa Seçim Merkezlerini yönetirim. Öyle inanıyorum bu adama. Her türlü düzenbazlık, ahlaksızlık, arkadan iş çevirme bunda. Yüre be Littlefinger.




Benden bu kadar gencolar. Varsa eklemek istediğiniz sizi şöyle yorum bölümüne alalım.


XOXO

P.F.

17 Mart 2015 Salı

Eski Sevgiliyle Madame Coco Kasa Sırasında Karşılaşmak.

Bu başlıktan daha kötüsü de var aslında. O da şu; eski sevgili ve karısıyla madame coco kasa sırasında karşılaşmak.

Yıllardır keşke bi görsem dediğin adam, almış eline o haftasonu %75 indirimle satılan şamdanı, yanında -o an karısı olduğunu bilmediğin- esmerce güzel bir kız, peki ya sen? Nasılsa bi avm'ye gidip gelicez yeaa diye giydiğin tayt ve tişört, yağlı diye kafanın tepesinde toplanmış saçlar, yanında ev arkadaşın, elinde indirimle 9,90 TL'ye düşmüş melekli çerçeve. Bravo. Heralde daha kötüsü olmazdı. Nasıl bir hışımla çıktıysak mağazadan kendimizi 5 dakika içinde -3. katta bulduk.

Attığın hiç bir mesaja cevap vermeyen adam, bir kaç gün sonra facebook'tan  mesajına cevap verir. NASIL OLAYIM YA İŞTE EVLENDİM FALAN. EVLENDİN FALAN.

Hayat ne güzel ya böyle evlenmek çok saçma diyen herkesin alelacele evlenmesi falan ^.^


XOXO

Pepper Furnival